neděle 5. srpna 2012

Magnetický lak

Jeden z francouzských dárečků od mamky. O magnetickém laku jsem sice slyšela, ale nikdy moje touha po něm nebyla tak silná, abych ho musela mít. Ale tím, že mi ho mamka koupila mi zajistila, abych k němu získala sympatie, je pěkný, zvláštní a určitě stojí za zkoušku a vyplatí se alespoň jeden vlastnit. Notnou chvíli trvalo, než jsem vůbec přišla na princip, jak se vlastně ,,magnetizuje". Jelikož u každého laku to funguje trochu jinak, musela jsem projít pár videí na youtubku, než jsem to pochopila a vyzkoušela na vlastní pěst.
Bohužel, dnes jsem asi neměla karmu :D, jinak si to nedovedu vysvětlit. Sobotní ráno jsem strávila asi s dvouhodinovými nervy, než jsem vůbec dosáhla kýženého efektu, takže žádná idylka. Tudíž, kdo to chce vyzkoušet, počítejte s tím, že napoprvé by to MOHL být trochu zádrhel :). První problém byl jak vlastně přiložit magnet. Jak dosáhnout toho, aby mi čáry vedly alespoň přibližně diagonálním směrem, jak jsem chtěla. Hodněkrát se mi to ,,podařilo" spíš vodorovně, takže přišel na řadu odlakovač a znova a znova. Ne, nestalo se mi to jednou, ale alespoň dvacetkrát a to nepřeháním. Navíc, lak mi začal nepříjemně houstnout a párkrát už asi vlivem rozrušení jsem si ho z nehtu mimovolně odřela, takže zase znova. Nakonec se mi to však povedlo a já se můžu ,,pochlubit" s jakýmsi výsledkem. 



P.S.: Na lahvičku jsem si nalepila takový ,,taháček", od kterého očekávám, že  mi pro příště ušetří nervy :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat