sobota 28. dubna 2012

Essence colour & go time for romance




Lak, který mi věnovala mamka poté, co se mi snažila v Rossmannu tvrdit, že je okouzlující a doma mi ho dala se slovy že se ji vůbec nelíbí ... sama jsem rozpačitá... na fotkách ale vypadá jinak, než ve skutečnosti, navíc, co fotka, to jiná barva ... Ale tak jo...ve skutečnosti nevypadá tak špatně...to dělají ty fotky a taky mé ruce, které by dnes mohly konkurovat stařence...než jsem šla fotit, umývala jsem nádobí a to se podepsalo nejen na kůži, ale oprýskalo to i ten lak, a krém to nezachránil ....


A zde obrázek z internetu, to je ale rozdíl ! ;) Musím se hodně učit :(

4 komentáře:

  1. Tenhle lak chci taky koupit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, na nehtech vypadá pěkně, ale to odlakovávání potom ... :'( ;)

      Vymazat
  2. mám ho taky a většinou mi ho lidi kolem chválili:) a mně se taky celkem líbil, jen to odlakování no.. alobalová metoda to jistí:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ;) nejlépe pustit u toho nějaký film ... ;) Hmm, stejně přemýšlím, že si ho dám zítra zase, i když vím, co mě pak čeká :-D

      Vymazat